GameDev.js

Spotkania z tworzeniem gier w HTML5 i JavaScript

Meetup Gamedev.js Warszawa #4

Zapraszamy na czwarte spotkanie Gamedev.js - meetupu zrzeszającego twórców gier HTML5! Spotkanie jest w pełni darmowe, przyjść może każdy, prelekcje zostaną nagrane i udostępnione a uczestnicy będą mieli okazję wykorzystać darmowe kupony na piwo lub inne napoje w barze. Oprócz prelekcji będzie więc miejsce na nieoficjalną integrację.

Szczegóły wydarzenia
Prelekcje

1. Adam Jakubowski: Gra w miesiąc - js13kGames 2015
Chciałeś zawsze zrobić grę? Albo chociaż prototyp? Motywacji brak? Czasu? Dzieci wchodzą na głowę? Szef dzwoni po godzinach? 2-dniowe gamejam-y nie są dla Ciebie? Przez przypadek masz na laptopie tylko 13312 bajtów wolnego miejsca? Na wszystkie pytania odpowiedziałeś 'nie'? Wszystko jedno, js13kGames jest dla Ciebie! Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami z gamejam-u sprzed dwóch lat, opowiedzieć o swoich fuck-upowych decyzjach, dać parę wskazówek i powiedzieć, czemu warto w evencie uczestniczyć.
PS. Autopromocja: Nic tam nie wygrałem.
PPS. Polecam za to moją nieintuicyjną grę!

2. Rafał Trzeciak: Tabata dla świń i wściekłych ptaków - czyli o wyższości osiągnięć nad liczbą powtórzeń i wpływie HTML5 na zdrowie człowieka
Dla pokaźnego grona gości siłowni ćwiczenia na rowerku, ergowiosłach czy maszynie cardio są zbyt nudne, by wytrwali oni w swoich postanowieniach noworocznych dłużej niż do tłustego czwartku. Nie od dziś wiadomo, że książki wygodniej czyta się w fotelu, a ulubiony serial lepiej ogląda w domowym zaciszu. Po co więc psuć sobie te przyjemności byle tylko odwrócić uwagę od ćwiczeń? Na spotkaniu podliczymy, ile spotkaliśmy osób czytających książkę podczas grania w Angry Birds lub łapania kolejnego Pokémona.
Gry to fun, więc zastanowimy się jak wykorzystać Raspberry Pi, Androida oraz platformę Ionic, by zamienić nudne maszyny do ćwiczeń w wielkie pady i zanurzyć się za ich pomocą w naszych grach HTML5.
Siłownia nie musi być nudna, a zastrzyk endorfin każdemu się przyda.

3. Kacper Pietrzak i Bartek Legięć: jak zrobić prototyp w 7 godzin i nie zwariować
Hakaton może być naprawdę fajnym doświadczeniem, jeśli zadbasz o kilka ważnych czynników. W tej prezentacji opowiemy o tym jak my przygotowaliśmy się do hakatonu, co wyszło, a co nie.

Pamiętaj, że także możesz się zgłosić i podzielić się swoim projektem z innymi - napisz do nas na kontakt@gamedevjs.com!

Sponsorzy

Mozilla KM Torso Ltd 10Clouds
Codility Unamo

Firmy zainteresowane sponsorowaniem naszych spotkań zapraszam do pisania na kontakt@gamedevjs.com.

Prelegenci

Adam Jakubowski Adam Jakubowski - w tym momencie full-stack developer. Zaczynał jako inżynier utrzymania sieci inteligentnych w Orange. W wolnym czasie - jak akurat nie pracuje i nie zajmuje się córkami - pasjonuje go tematyka tworzenia gier (również planszowych).

Rafał Trzeciak Rafał Trzeciak - od 8 lat zaangażowany w działalność badawczo-rozwojową, głównie w obszarze technologii mobilnych oraz uczenia maszynowego. Z wykształcenia fizyk komputerowy, z zawodu inżynier oprogramowania i techniczny menadżer projektu. Stypendysta londyńskiego Entrepreneur First. Miłośnik otwartego oprogramowania oraz wykorzystania metodyk zwinnych.

Kacper Pietrzak Kacper Pietrzak - programista JavaScript, ale nie jedno w swoim życiu w C++ napisał. Próbuje swoich sił w robieniu youtube-ów na kanale PiGames. Lubi pracować z kreatywnymi ludźmi z pasją. Oprócz programowania pasjonuje się bieganiem oraz fizyką. Nienawidzi nudy, a w życiu kieruje się ideą „Work smart not hard”.

Bartek Legięć Bartek Legięć - front-end developer to be. Robi cuda w CSSach, lecz w JavaScript też nie jedno wyklepał. Gdy zajdzie potrzeba to i w PHP coś napisze. Poza programowaniem bawi się w web design, fotografię i filmografię. Lubi włoską kuchnię i własne wypieki.

Partnerzy

Enclave Games Whitestream