GameDev.js

Spotkania z tworzeniem gier w HTML5 i JavaScript

Meetup Gamedev.js Warszawa #8

Zapraszamy na ósme spotkanie Gamedev.js - meetupu zrzeszającego twórców gier HTML5! Spotkanie jest w pełni darmowe, przyjść może każdy, prelekcje zostaną nagrane i udostępnione a uczestnicy będą mieli okazję wykorzystać darmowe kupony na piwo lub inne napoje w barze. Oprócz prelekcji będzie więc miejsce na nieoficjalną integrację.

Szczegóły wydarzenia
Plan

1. Piotr Bogdan: AR.js - co to takiego?
Jak poszerzyć horyzonty? Za co musimy podziękować Mozilli? Czy ciemna materia istnieje? Kto nie musi się za wiele uczyć, żeby użyć AR.js? Jakie jest pytanie o życie, wszechświat i cała resztę? Czy drugi zwiastun "Ostatnich Jedi" podobał mi się "bardzo" czy "bardzo bardzo"? Jak żyć? Na które z tych pytań otrzymasz odpowiedzi?

2. Michał Budzyński: Pisanie własnego silnika do gier to najgorszy pomysł świata.
Czym różni się Game Dev od Game Engine Dev? Dlaczego tylko to pierwsze ma sens? Dlaczego drugie obsysa i nigdy nie powinniśmy go ruszać? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć na najbliższym, 8mym już spotkaniu z serii GamedevJS.
Zapraszam, Michał Budzyński.

3. Showcase
Zgłoś się, by w ciągu 3 minut opowiedzieć o swojej grze.

Sponsorzy

Mozilla ITmagination

Firmy zainteresowane sponsorowaniem naszych spotkań zapraszam do pisania na kontakt@gamedevjs.com.

Prelegenci

Piotr BogdanPiotr Bogdan - z zamiłowania programista, motocyklista i kilka innych "-ist", od biedy recenzent. Prywatnie - kolega Andrzeja, dzięki tej znajomości trafiłem na scenę.

Michał BudzyńskiMichał Budzyński [GitHub] - gamedevem zajmuje się hobbystycznie od końca lat 90tych, a swoją pierwszą grę w JavaScripcie opublikował w 2006 roku. Przy użyciu technologii tej zdobywał później wyróżnienia w wielu konkursach, takich jak Nokia Ovi Challenge (2009), Node Knockout (2010), Samsung bada Developer Challenge (2010), Konkurs Gadu Gadu (2011), Mozilla GameON (2011), Flame Party Compo (2012). Prowadził szkolenia i kursy z Webowego game developmentu na całym świecie (m.in. Singapur, Brazylia, Kanada, Bułgaria) a także internetowy kurs dla W3C. W latach 2011 - 2013 organizował pierwszą i największą na świecie konferencję o tworzeniu gier w HTML5 - onGameStart, z edycjami w Warszawie oraz Nowym Jorku. Ponad 50 godzinny materiał filmowy z tego wydarzenia do dziś jest jedną z największych skarbnic wiedzy o webowym gamedevie.

Partnerzy

Enclave Games Whitestream

Zaprzyjaźnione inicjatywy

WarsawJS